Hra, hranie rolí a súťaživosť v procese vzdelávania budúcich manažérov

 

PhDr., PaedDr. Martina Ferencová, PhD.

 

Katedra manažérskej psychológie, Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove

 

 

V súčasnej dobe je na mnohých vysokých školách humanitného zamerania snaha zo strany pedagógov využiť v  procese vzdelávania okrem klasických vzdelávacích metód akými sú prednáška či seminár aj metódy, ktoré v sebe zahŕňajú prvky hry. Študentom sa snažia sprostredkovať informácie hravou formou a využívajú pri tom napr. aj metódu hrania rolí. Zámerom nášho príspevku bolo zistiť, ako študenti Fakulty manažmentu v Prešove vnímajú hru, hranie rolí a súťaživosť v procese vzdelávania, či majú tieto pre nich opodstatnenie, či ich pripravujú na ich budúcu profesiu a čo pod pojmami hra a hranie rolí rozumejú. V konečnom dôsledku nás zaujímalo, či netradičné formy vzdelávania, za ktoré hru hranie rolí považujeme, ovplyvňujú kvalitu ich života.

 

 

Späť Å